Känsliga morsan

Jag har blivit så känslig det sista.
Väääldigt känslig.

Efter att jag lämnat Loke på dagis idag satt jag mig i bilen och började grina.
Det var så hemskt.
Han var så himla ledsen.
Rent hysterisk.

När vi senare hämtade han säger han att pojken
"*** slog mig idag"

"jag ropade på dig mamma, på dagis"
"varför då?"
"jag ropade på dig när jag var ledsen"


Nu när jag är på jobbet ringer Johannes och säger att Loke har spytt en massa.
Fick prata med Loke och han säger
"jag har kräkits på tröjan, men det var inte meningen"
Åh sötaste du!!!

Jag är väldigt extremt känslig när det gäller Loke.
Jag grinar nästan nu.
När jag vet att han är hemma och är dålig
och här sitter jag. Flera mil ifrån och kan inte trösta.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men åh, vilken yber söt mamma du är! En liten hönsmamma precis som jag... Och nu har jag inte träffat Nemo på 2 dagar & 7 dagar till ska det bli innan vi ses :(

2011-02-28 @ 22:33:02
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Det är hemskt när barnen är sjuka : (



Hur går det med byte av fsk, blir det av till hösten?? Eller skall Loke vara hemma när bebis kommit?? Måste kännas fruktansvärt att behöva lämna ett ledset barn.

2011-03-01 @ 07:27:23
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Jejjan

Åh söta sandra då !!!<3

2011-03-01 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0