Sjukt trött

Sjukt trött idag.
Johannes levde om när han skulle lägga sig vid 12 snåret. Då en viss Sandra redan legat i sängen sen 10.

Sen väckte han mig kl 3 inatt och frågade om jag låst dörren efter att jag släppt in katten.
Till saken hör att jag inte alls släppt in katten eftersom han redan var inne.
Haha. Så då fick jag ju kliva upp för att försäkra mig om att Johannes inte släppt ut stackarn i -20 grader hela natten. Då hade vi nog haft en fastfrusen katt utanför dörren.

Sen ringde klockan 04.45. Inte alls så trevligt som det låter.
Ut i -18 grader till en bil utan motorvärmare. Inte så jätte trevligt det heller.

Efter att ha hängt över ratten och skrapat bort 17 lager is som var på insidan rutan kom jag äntligen till jobbet. Puh.

och i eftermiddag ska jag simma också. Kommer va helt slut ikväll.

(förövrigt hade jag visst pratat i sömnen inatt också, om Lokes pottvanor. haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0