Ullared

Efter 5 timmars sömn ringde klockan 05.30.
Men var inte speciellt trött.
Jag var såå glad över att få en heldag med Therese på Ullared.


Jag höll min budget på 4 tusen.
Till min förvåning.
Det blev allt ifrån gardiner, mattor, krukor, blommor, kläder, badankor, ljuslyktor, burkar,
leksaker, hudkrämer, nät till barnvagn och gud vet vad.


Här är några av sakerna.




Mer får ni se när jag fått upp det i hemmet :)



Jag och fisen för några dagar sedan.
Stackar är sjuk IGEN. 39 graders feber.
Så jag hoppas att han inte får feberkramper igen :(




Kl 05.45!

Kommentarer
Postat av: nalle333

(Ursäkta svordomen): Men fy fan vad fin du var på bilderna ovan. Håret år såååå fint! Blir nästan sugen på att själv "go rödtott". Klockers :)

2011-02-06 @ 12:56:39
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0