Annars kommer älgen och tar mig!

Loke - SCCCCCH!
Sandra - Jag vill inte vara tyst
Loke viskar - annars kommer älgen och tar dig....


Hahaha.


Idag blev det tacos till middag. MUUUMS!
Sen har jag en stor godispåse som väntar till
första avsnittet på Solsidan som börjar kl 20:00 :)
Yaaay.

Åh va jag längtar tills bebisen kommer ut.
Måste säga att jag är mer nyfiken på könet denna gången än med Loke.
Det pratas mycket namn här hemma också.
Jag har två tjejfavoriter men faktiskt inget killnamn än.

Jag är sååå sugen på att kolla könet.
Men det är ju som att öppna julklapparna en månad innan julafton.
Jag kommer ångra mig ifall jag gör det.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Av egen erfarenhet så kan jag säga att spänningen blev inte ett dugg mindre. Är supernöjd med könsultraljudet och kommer lätt göra ett nästa gång också fast då blir det nog 3d.

2011-01-16 @ 19:43:10
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: nalle333

Jag håller med dig Sandra! Jag ville heller inte veta vad könet var på bebben i magen. "Grattis, det blev en.." är ett otroligt ögonblick!

2011-01-16 @ 21:18:04
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Graviditeten med Hampus var varken jag eller Jonas sugna på att ta reda på vad som gömde sig i magen, men Pontus var jag jättenyfiken och ville göra ett 3D och då även ta reda på kön, men nopp, Jonas ville inte.

Men jag har blivit lovad att skulle de någonsin bli en till så skall vi göra 3D och om jag då vill även ta reda på kön ; )

2011-01-17 @ 09:55:05
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0