Dagens händelser

Hatar att vara allergisk.

Hade ju inte med mig någon mat till jobbet
så jag sprang iväg till stadens salladsbar.
Brukar alltid äta skink & ost sallad utan champinjoner tillsammans
med vitlökssås.
Men idag så blev det något konstigt.
Medans jag åt kände jag att halsen svullnade.
Tänkte väl inte så jätte mycket på det men
plötsligt kunde jag inte svälja mitt eget saliv och
jag överpruducerade saliv nått så pass.
Iväg och spy 2ggr.
Halsen fortfarande svullen.

Antagligen har tjejen bakom disken tagit kalkon istället för skinka
eftersom dessa två står brevid varandra så är det nog lätt hänt.
Men nej, jag lär inte äta där nått mer...

Nu har jag tagit allergitableletter och hoppas att det ska bli bättre
så jag slipper besöka akuten.
Fast borde väl egentligen göra ett besök hos doktorn
så de kan skriva ut tabletter åt mig.
Detta är ju inte riktigt hållbart.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men Sandra!! Nu ringer du farbror doktorn så du kan vara förberedd om det skulle hända igen!! Inte bra alls juh.. (och nej, ingen fångad av en stormvind! ;))

2011-01-03 @ 18:53:56
URL: http://lottaslillahuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0