Ett samtal till 1177

Tack för alla kommentarer!

Jag har nu ringt sjukvårdsupplysningen och de tyckte att jag borde uppsöka vårdcentralen för Loke.
De visste inte vad det kunde bero på, kunde tydligen var väldigt många saker.
Men ett besök dit var inte fel iallfall.


Så imorgon ringer jag och bokar en tid och förhoppningsvis får vi komma dit imorgon eftermiddag!


Han mår ju bra i övrigt.
Äter bra.
Sover bra.
Gör sina behov som han ska.
MEN, när jag tänker efter har han varit väldigt gnällig det sista.
Han brukar inte vara sån.
Gnällig alltså.
Men imorgon får jag förhoppningsvis lite svar.


Lär dock inte sova så gott inatt....

Kommentarer
Postat av: Millan

Provat att tex utesluta eller minska laktos..?

2011-01-11 @ 00:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0