Nytt på väggen...

Måste ju faktiskt börja med att skryta lite.
Loke har varit fantastiskt duktig idag.
Han har varit utan blöja sedan 3
och inte kissat på sig en endaste gång.
Nej du.
Han har kissat 3ggr på pottan däremot.
Och gjort nr 2 också. Duktiga killen!

Enda gången det kanske är okej att skriva om bajs i bloggen är när det gäller barn? :p



Nu är jag lycklig. Min stringhylla är uppe! :)
Detta är min gammelmormors. Fick den av pappa nu på jul.
Tack & tack!


Sen fixade jag en tavellist ute i hallen.
Ser ju lite små tråkigt ut med likadana ramar. Men det kanske jag fixar senare.


Kommentarer
Postat av: Vanesssa

Helvete helvete helvete MYCKET AVUNDSJUK PÅ STRINGHYLLAN!!!!

2011-01-04 @ 20:45:16
URL: http://krabbeluring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0