Sockerkaka fanns inte heller från början

Råkade surfa in på ett forum idag.
Det handlade om att man inte bör säga negerbollar.

"att säga negerbollar är enligt mig lika fult att säga mongobullar eller annat. det finns iofs inget som heter så men negerbollar fanns ju inte från hela första början heller. kan det inte få heta chokladbollar?"

"Sockerkaka fanns inte heller från början"


jag vet inte om det är för att jag är trött och hungrig men jag tyckte bara att den sista kommentaren var så klockren.


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Ja illamåendet hade varit skönt att bli av med snart ! Okej, hur kommer det sig att du vill göra ett till? har ni tagit reda på kön? vi har bestämt oss för att inte göra det.

2011-01-10 @ 11:50:04
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0