Söndag på en torsdag

Idag skickas den iväg.
Hux flux.
Min älskade mobil.
Hoppas den kommer tillbaka hel ;)

Smått ensamt på jobbet idag då det är "söndag".

Loke mår iallfall mkt bättre nu.
Spydde inte alls nått mer.
Men han har börjat vakna på kvällarna och
är otröstlig.
Vet inte om han drömmer eller så
men han grinar och skriker i panik även fast jag
håller om honom.
Så han har legat i vår säng flera dagar i rad nu.
Kan ju ioförsig bero på att han varit krasslig också.
Min mysgurka.
Ska jag va ärlig tycker jag inte alls att det är jobbigt
att dela säng med Loke heller.
Det är bara myyyys :)

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Hej. Enligt det tidigare ultraljudet jag var på så är jag beräknad den 12 juni. :) Vi få se om det blir samma datum på ul vi ska göra den 19 januari, spännande :) Ja kläderna kunde jag bara inte stå emot, så nu ligger dom här hemma i byrån :)

2011-01-06 @ 16:23:02
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0