Spendera spendera

Om man är lite nere. Vad är den bästa medicinen?
SHOPPA!

Jag spenderar ju inte längre pengar på kläder.
Känns ju rätt onödigt att köpa "för stora" kläder då jag
bestämt mig att gå ner till mig startvikt så fort bebis kommit ut :p

Så nu ska här spenderas på andra saker.
I helgen ska vi
*titta/köpa en fullstor diskmaskin.
*titta/köpa lite nya möbler.

Mmm. Jag längtar! Hihi.
Vill byta ut många av våra möbler hemma så vi får börja med hallen.
En ny spegel, ett nytt avlastningsbord och kanske en liten fotölj om det får plats.
Får ju tänka på att vår stora barnvagn kommer ta upp hela hallen till våren.

Nu har jag även beställt ett smycke som jag suktat efter såååålänge.



Det med svalorna! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Se till o KÖÖÖÖÖP en diskmaskin nu för guds skull!! Du kommer inte hinna diska sen, när du har två barn på halsen! ;) Hehe..

Mycket fint halsband by the way! =)

2011-01-04 @ 10:13:16
URL: http://lottaslillahuvud.blogspot.com
Postat av: Ida

hej varifrån kommer smyckena? tycker de var super söta!

fin blogg har du också =)

2011-01-07 @ 19:35:04
URL: http://www.wondervixen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0