Straffad!

Loke straffar mig för att jag jobbar.
I fredags var det verkligen skitjobbigt för då hade han varit hemma med Johannes hela dagen.
När jag kom hem fick jag ingen kram.
Fick ett "dumma mamma" istället.
Jag fick inte vara med i leken.
Jag fick inte hjälpa till.
Var bara pappa som gällde.
Jag kom hem med en present till Loke men han ignorerade det.
Gud så jobbigt det är.
Att försöka förklara för en 2,5 åring att mamma måste jobba.


Idag så stod han och skrek efter mig i fönstret
"MAAAAMMAN MAAAMMAAAAAN"
Mitt mamma hjärta gick i tusen bitar.


Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Ursh, jag vet hur det känns. Hampus hade en period här då han grät floder när jag skulle åka och stod och skrek efter mig och att han ville följa med : (

Dock blir han överlycklig när man är påväg hem och så fort man kommer innan för dörren, då är man hans, ingen annan får ta på hans mamma Therese :D

2011-02-01 @ 07:05:22
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0