Uppdatering från norr

JAAA! Tack för alla som röstade på mig.
Mitt bidrag har tagit sig ytterligare ett steg fram i tävlingen.
Nu är det 10 bidrag kvar som ska skickas till en jury som
består av bland annat Bingo Rimér :)

Annars händer det inte så mycket.
Vi tar det lugnt och njuter av tiden i norr.
Spenderat några dagar i stugan.
Fiskat, grillat och umgåtts med familj & vänner.

Tor skriker för jämnan men såren har nästan försvunnit nu
så penicillinet verkar ha gett verkan! :)

På torsdag drar jag och hela familjen till Power Big Meet i Västerås! :)
Har varit en tradition sedan jag var liten så ska bli riktigt kul att visa
upp det nya tillskottet, Tor! :)

Nu känner jag lukten av pannbiff & pärern! Dags för middag. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0