Klagan!

Det är så frustrerande att amma varannan timme och sen flaskmata/amma var 3e-4e timme.
Att han ALDRIG blir mätt.
BVC sa att han ska få äta tills han blir mätt.
Ca 60-80ml.
Idag åt han 95ml och då hade jag ammat han innan.
Och ändå var han inte nöjd efteråt :(


Sen har jag feber...
fortfarande...
38,8...
Bröstet är rött och VARMT!
Men nej då. "Det är inget fel."
"Du har nog igentäppta mjölkgångar.."
"Det går över"


Men att ta hand om två barn och ett hem med konstant feber
är jobbigt. Idag bröt jag ihop.

Sen vill jag så gärna åka till norrland..
NU!!!

Kommentarer
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

Usch =(

Du har inte fått nån inflammation i bröstet då? En vännina till mig hade de precis som du beskriver det. Och det visade sig vara en bröstinflammation. =/

2011-06-21 @ 19:11:08
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt, ut med det bara..Man måste få klaga!!



Du får inte glömma av att tänka på dig själv också i detta läget. Hur mår du av att amma + att ge ersättning? Är det en stress för dig? Barnen känner ju om det känns bra för mamman. Vi höll på så med Melvin och det gjorde det bara ännu värre för min del. Kände stress hela tiden över detta med matningarna.



Tjata på BB att få komma upp och kolla infektionsprov..Inte dyrt och tar inte lång tid ju...Snålsjukhus...

2011-06-22 @ 11:23:11
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0