Klantarsle!

Jag har verkligen NOLL balans.
Johannes säger att mitt inneröra måste vara uppochner eftersom jag ramlar
JÄMT och ständigt.
Idag ramalde jag på isen och slog sönder knät IGEN.
Vilken gång i ordningen vet jag inte.
Men finns en anledning till att mina knän är lila pga alla ärr.

Vi gick iallfall hela familjen till Konsum.
Loke var så himla duktig och var utan blöja heeela vägen.
Sen ropade grannflickan på oss och ville att vi skulle komma in och busa hos dom.
Så det fick de ju bli.
Gud som dom busade.
Loke var alldeles svettig efter allt dansande
och helt plötsligt skulle barnen "bada".
De klädde av sig allt utom underkläderna och satt
sig i en kista full med leksaker och lådsades bada.
Sötungar!

Så biev lite stressigt måste jag säga.
På en timme skulle jag laga mat, äta, duscha,
byta om och egentligen vila.
Men det hann vi ju inte med.
Så idag får vi vara sådär småtrött.
Men det är de värt! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack! :)

1,6 kg på en vecka är helt okej, med tanke på att jag har tjejveckan.. Förra veckan gick jag ner 2,5 kg.. Går bättre än jag trodde att det skulle göra.. :)

2011-03-04 @ 15:52:20
URL: http://skrotnissa.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hade räknat på 0,5 kg/veckan så hittills har d ju gått jääävligt bra! :) Men målet är väl 7,7 kg på de här 12 veckorna.. Då har jag gått ner 10% så får iaf va med i utlottningen av presentkort på massage.. :p

2011-03-04 @ 18:20:59
URL: http://skrotnissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0