Magen v30 - MVC besök

Ja, idag går jag in i vecka 30.



Var hos MVC idag.
Hon tog inget HB värde vilket var väldigt underligt eftersom jag haft så lågt med Loke och för 4 veckor sedan hade jag 111 i hb. Inte sådär överdrivet bra kanske. Men men, vecka 36 ska hb tas nästa gång.

Besök hos MVC v29 med Loke
Hjärtljud: 148 slag/minuten
Sf mått: 29cm
Blodtryck: 125/70
Blodvärde: 98

Efter detta besök:
Hjärtljud: 135-140 slag/minuten
Sf mått: 28cm
Vikt från inskrivning:+11kilo

Nästa besök (alltså mitt 4e) bilr om 4 veckor.
På 34 veckor har jag besökt min barnmorska enbart 4 gånger.
Bara jag som tycker att det är väldigt sällan?

Idag hade jag en underbar fika från Ritz hemma hos en kär vän.
Åh så underbart. Som jag saknar dig! <3


Kommentarer
Postat av: karin

är nog jag som är knäpp men ja tycker du ser så liten ut för att ha gått så långt =P

2011-03-16 @ 17:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0