Nu är det dags!

Nä vet ni vad?
Nu är det dags för en ny header.
Så det så!
Ska bara komma på en snygg idé nu i veckan
och sen prata med Larissa! :)

Måste ju även erkänna att det
känns ju lite tråkigt att gå från
120 unika besökare per dag
till lite på botten av pelaren.
Men så får det vara just nu.
Jag och Johannes pratade om det igår
och antagligen skrev just denhär killen
till mig bara hux flux. MEN det finns
ju RIKTIGA idioter och äckelgubbar
runt om. Så nu blir bloggen låst, var det
eller att ta bort den helt kände jag.

Jag ringde och polisanmälde han idag med.
De tog de på största allvar och skulle skicka hem
papper och så till mig.



Kommentarer
Postat av: Larissa

Självklart fixar jag en ny header till dig, hör av dig så fort du har hela nya idén klar så sätter vi igång.

2011-03-03 @ 20:34:30
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0