Vilken jävla dag!!!

Idag var det en av de sämsta dagarna på läääänge.

För det första lämnade vi Tratten idag :(
Berätttade för Loke imorse att Tratten skulle flytta, hem till sin mamma.
Tror han förstod det rätt så bra iallfall. Tratten saknar ju sin mamma så.
Men han kommer få det super där, en gård med lagård och stora marker.
Perfekt!

Sen har jag i två jävla dagar nu haft en enorm huvudvärk.
MEN enbart när jag ställer mig upp, tex varje morgon när jag vaknar.
Ställer sig upp - PANG! Huvudvärken är där.
Suttit i soffan, ställer mig upp - PANG! Huvudvärken är där.
Som ett brev på posten. Vette fan vad det kan bero på.

Sen skulle jag ju vara sådär super duktig idag och ta
min järntablett PLUS sån "kvinna tablett".
Ja, vad händer då?
Tablett fanskapet fastnar i halsjäveln.
På tvären eller nått.
(är ju som så att min hals är mycket mindre lite längre ner, så ifall jag tuggar dåligt kan mat fastna där osv. Sist fick jag åka in till sjukhuset och bil nersövd).

Ja, denna tablett från helvetet vägrade ge med sig.
Johannes kom då på den briljanta idén att jag skulle ta en
jättestor mun med vatten och sen svälja ALLT samtidigt så kanske
den skulle följa med ner. Men NEJ DÅ! Det bara byggs på. Uppåt.
Så det resulterade i att det rann ut vatten genom näsa och mun och jag
fick fan inte luft. Panik!
Men efter sisådär en timme va det bra. Då hade tabletten bilvit så pass mjuk att
den åkte ner av sig själv.

Men vilken jävla dag då!

Therese fyller år idag iallfall :D
Så jag ska bjuda henne på middag ikväll. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0