Veckan som kommer

Ska bli spännande att se hur veckans arbetspass kommer att gå.
Jag har ju drabbats av foglossning.
Det går bra på dagtid, på kvällar/nätter gör det förbannat ont.
Så ska ju bli trevligt att se om jag ens kan resa mig från stolen där
vid 23.00 på måndagkväll. Aj aj.


Annars har vi haft fikabesök idag.
Hela 9 personer trängdes vid vårt köksbord.
Jag hade bakat blåbärspaj och Johannes en chokladkaka.
Det hela blev mycket lyckat och Loke är ju så glad
över att vara i centrum! :)


Men nu är det bara 2 veckors full arbetstid.
Sen blir det bara jobb 3 dagar i veckan.
Kan inte ens beskriva med ord hur skönt det ska bli!


På torsdag fyller bästaste Therese år!
Och det ska såklart firas!
Men eftersom vi jobbar olika pass (som vanligt)
så får jag fira henne på min lunchrast.


Nu blir det soffan och solsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0