Förberedd!

Nu är jag fasiken bredd på att bebis ska komma.


Idag var vi iväg och köpte nappar, babymonitor, amningsinlägg, slang till barnvagn och en massa "bra att ha" saker.
Har ju sparat allt från Loke så behöver ju faktiskt inte köpa så mycket denna gången vilket är skönt.


Så nu får bebisen gäääärna komma.
Hade faktiskt en massa förvärkar idag igen men de behöver ju inte betyda nått :(
Imorgon ska jag även jobba för första gången på 1,5 vecka och sen ska jag till barnmorskan
på besök. Vi ska prata om förlossningen!!!


Jag är så himla kluven.
Allt gick galant förra gången med enbart lustgas.
Men känner ju även att varför ha onödig smärta när det finns alternativ för det ? (EDA).
MEN finns ju såklart nackdelar med den med.
Ååååh....
Sånt här är så jobbigt tycker jag.


Gud...
Jag är så himla nyfiken på vem det är som bor i min mage.
Helt sjukt.
Jag vill veta nu nu NUUUU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0