Morgon ångest.

Åh...
Fick träffa grannens 2 dagars bebis idag.
Myyys.
Smått avis.



Jag tycker att varje morgon är en pina.
Morgonen är den jobbigaste stunden på hela dagen.
Inte för att jag behöver kliva upp utan för att Loke
ska på dagis och har ångest över det.
Varje dag.
Varje dag frågar han mig, är det idag jag ska börja på det andra dagiset.
Nä, svarar jag. Efter sommaren.
Han blir alltid lika besviken.


Men nu är det inte långt kvar.
Så fort bebisen kommit så får han vara hemma med oss.
Äääända till augusti då han börjar på de nya dagiset.


Imorgon ska han på teater med sitt dagis.
Så får väl se om de går bättre då...

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan han inte vara hemma med er redan nu? Tänkte eftersom han vantrivs så. För både du och Johannes är väl hemma?

2011-05-19 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0