efter igår är jag mer övertygad än förut.

Jag vet att vissa av er inte tror på andar och "spöken".
Men efter igår är jag mer övertygad än förut.

Vi börjar med historien bakom det hela.
När Loke var 1år träffade han min morbror för första och sista gången.
De sågs kanske en timme.

Igår satt vi i soffan och tittade på tv.
Då frågade Loke.
"Mamma, vart är Tommie?"
"Menar du Tommie och Annika från Pippi?"
"Nä, Tommie och Monika. Hon som bor i Norrland och har alla hundarna"

Monika är alltså min moster.
Loke kan ju omöjligt komma ihåg Tommie.

Han avled för nästan exakt 2 år sedan.
Alltså några månader efter att han träffat Loke.

Försökte fråga ut Loke om Tommie.
"Vart har du träffat Tommie då?
"I Norrland och här hemma." (Han har aldrig hälsat på här nere i Trollhättan).
"Men han har väl inte varit här?"
"Jo, han är här när jag sover".

Jag rös i hela kroppen.
Försökte fråga Loke idag igen.
"Vad vill Tommie då? Vill han säga dig nått?"
"Nä, han vill prata med dig".....


Kommentarer
Postat av: Sara

Men oj..!

2011-11-15 @ 07:27:42
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: karin

ta kontakt med ett medium!!!

2011-11-15 @ 13:00:09
Postat av: Emilie

Vad läskigt ! Men häftigt !

2011-11-15 @ 13:52:01
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Boström

Awsome! Tror stenhårt på sånt där! Jag o Camilla har ju fått veta av en tjej som "ser mer än andra" att Emma Wiklund finns i närheten av oss. Du skulle ha fått hem någon som ser!

2011-11-20 @ 12:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0