Lika som bär

Toribori har blivit av med lite hår.
Så första locken är insatt i "min första bok".

Han ser helt plötsligt äldre ut. Don´t ya think?


Detta är en bild på Johannes som liten.
Här ser man verkligen hur grabbarna i familjen är lika som bär!



Johannes var dock väldigt mörkhårig. Men annars tycker jag att dom är väldigt lika.

Igår satt vi upp lite julpynt.
Idag möblerade jag om köket
och drömmer mig bort i mina inredningsplaner som
antagligen aldrig kommer att bli av.
Buhuhu.

Så mycket idéer, så lite pengar.
Hoppas på storvinst på Lotto på onsdag.
Några miljoner hade ju inte suttit fel? ;)

Sen så känns det som om Tor är 3månader fortfarande
fast han kommit över 5månaders strecket.
Beror nog på att han inte börjat äta smakportioner än.
Då växer de plötsligt.
Blir så stora när de sitter där i sin matstol och äter
små portioner.

Men, han får väl snart börja han med.
Stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0