Efterlängtad post

Måste bara säga att jag är grymt stolt över min son.
Han var super duktig hos tandläkaren.
Gapade stort.
Lät henne knacka på varje tand och tillslut "måla" på tänderna.
Då drog han & jag till COOP så fick han välja en leksak.
Efter många om och men blev det en monstertruck som ser ut som en hund.
Haha.

Vaktmästarn var här idag med.
"oj, det där ser ju inte bra ut"
"när det har torkat får ni välja tapet".
Vadå? Tror du att det ska självtorka eller?
Ska dom ha en stor fläkt där i 2 veckor kan jag ju looooova
att jag kommer vägra betala hyran. Den ska dom fan bju på!

När mina föräldrar kom hit hade de med sig PG´s pölsa från ICA i Nyland.
Så det fick bli fredagsmyset. Haha.
Loke åt två kokta potatisar.
Stoppade in en rödbeta men den kom ut lika fort.
Tittade på pölsan med avsky.
Visst, det SER inte gått ut men det är förbannat gott! ;)




Sen fick jag en glad överaskning i brevlådan.
Mitt efterlängtade presentkort!!! :D


Kommentarer
Postat av: Vanessa

hm, det låter förbannat jobbigt att amma till hon är tre.. hähähä

2011-10-07 @ 20:17:50
URL: http://krabbeluring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0