Äventyr

Idag så hade jag och Emma bestämt oss för att ta med oss kaffe å sätta oss vid badplatsen vid Öresjö.
Det spöregnar men det stoppade inte oss.
Vi hade med oss filtar och satt oss under ett stort träd.
Började bli mörkt.
Så vi bestämde oss för att gå hem.
HERREGUD VA MÖRKT DE BLEV!
Och vi såg verkligen ingenting.
Skrämde upp varandra om diverse mördare.
Påväg upp mot parkeringen får jag syn på en glöd.
Ni vet när man ser nån i mörker som suger på en cigg.
Då höll jag allvarligt på att skita ner mig.
Vi halv sprang till bilen.
Fort in och låste dörrarna.
Haha.
Vilket äventyr det blev!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahahaah!! FY FAN! Går inte att förklara i ord känslorna som infann sig..!!! Och hade du sagt det med glöden hade jag avlidit, PÅ ALLVAR!!!!!!

Men skulle det upplevas så var ju du den perfekta att uppleva det med, haha fan va kul

2011-09-19 @ 16:26:06
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0