Ärlighet

Nått som stör mig otroligt mycket är när människor i min närhet
har en åsikt om mig och mitt beteende men inte tar upp det med mig.
Utan pratar om mig istället.
Kan folket inte bara vara lite ärliga?
Den senaste snackisen är att fru Kronlid går
ut alldeles för ofta. Att hon aldrig är hemma.
Jag ska inte ens behöva stå till svars för detta.
Jag tycker verkligen inte de.
Jag gör inget fel genom att gå ut med mina vänner 2ggr/månaden.
Barnen sover och när de vaknar är jag hemma och kliver upp på morgonen
som vilken annan morgon.
(fast Sandra har ju alltid rätt, true story)
Och ikväll drar jag på mig mina gröna byxor och firar St Patricks day med nära och kära

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fattar inte att folk orkar tycka så mycket?!

Jeeesus.

Skål ta mig tusan på St Patricksday!

2012-03-17 @ 10:31:35
URL: http://krabbeluring.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Kan säga WORD!

2012-03-17 @ 13:44:41
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Postat av: Emilie

Det gör du helt rätt i:) SKÅL, Trevlig kväll :)

2012-03-17 @ 20:19:35
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Carro

Suck.. måste säga att detta är något som jag förvånas mycket över. Jag kan ju själv tycka att den bästa mamman är en glad mamma, och en glad mamma behöver ju lite egentid med(bara spekulationer, inte egen erfarenhet). Måste man helt tappa bort sig själv och den man varit i sisådär 20-30 år och enbart vara mamma 24/7 för att folk ska vara tyst? Ska man upphöra att vara kvinna på alla andra plan i den sekund man blir gravid? Leder detta till att man ger sina barn bästa tänkbara uppväxt och miljö? Knappast..



Jag tycker det är härligt att höra att du hittar tillfällen att ladda batterierna ;) Folk borde verkligen sluta prata så mycket då de uppenbart inte har något vettigt att säga.

2012-03-27 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0