Rastlös

Känns som mitt beteende är väldigt likt leopardens på Nordens Ark. Går fram och tillbaka vid stängslet, hela dagen, fram och tillbaka. Jag är rastlös, så otroligt rastlös. Det är psykiskt påfrestande att inte göra någonting på 9 timmar. Verkligen...

Gårdagens höjdpunkt var väl när jag låste Henriks ipad i 2timmar pga att jag knappat in fel lösenord ca 10ggr.

Dagens höjdpunkt var nog att Vanessa bjöd på mazariner.

Har precis käkat och det är 40min kvar av lunchen. Vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte, det vet ingen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir ju nyfiken på ditt jobb! Vad är det för företag?

Du skrev tidigare att du läste engelska böcker och nu har ni inget att göra... Förlåt, men kan inte låta bli att bli nyfiken på vad det kan vara.

2010-08-12 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0