shopping-sugen!

jag är så himla shoppingsugen. har ett behov av nya byxor eftersom inget jag har sitter bra. de hänger i arslet så det ser ju inte klokt ut. så vi får helt enkelt gå ner på strl 28 i waist.


men vad gör detta om man inte fått sin lön än? det skulle vara på kontot idag, men har inte fått några pengar än iallafall. förhoppningsvis har jag dom innan morgondagen, har ju nämligen autogiro:n som dras då :S


torsdag imorgon. veckorna springer iväg. borde fota lite, var längesen. men är så många måsten. stress stress!

Kommentarer
Postat av: nalle333

Kunde inte kommentera till inlägget ovan med bilderna på Loke.. Det jag ville ha sagt var: "sötnöt!" :)

2010-08-26 @ 21:24:55
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0