Då var måndagen här...

Jag hade förväntat mig så mycket när jag kom till dagis idag.
Men de hade inte haft sitt möte än.
Sen när jag frågade när vi skulle ha vårat möte så såg dom helt frågande ut.
Vadå? Ska VI ha möte?


De trodde alltså att det skulle räcka att personalen hade ett litet måndagsmöte för att det skulle vara bra sen?
Sen säger hon "men du behöver inte vara orolig idag, för han är sjuk".
MEN JAHA? Imorgon då? Om han inte är sjuk, ska jag vara orolig då?


Men ett samtal till rektorn blir det också. Sen bokade vi in ett möte imorgonbitti, så får vi se. 

Men de kommer inte ha nånting att komma med. "vi är medvetna om att **** är en sån som bits och vi ska försöka ha mer koll". Det är vad dom kommer säga.....



Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Vad frukansvärt frustrerande de måste vara att hel tiden inte bli bemött på allvar. Låter verkligen som de skall sopa alla händelser under mattan.

Som sagt, barn är inte sjuka varje dag!



Tycker så synd om Loke...

2010-12-06 @ 09:35:44
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: karin

Bra att du står på dig Sandra. ge inte upp! men förstår att det är jobbigt, fy fan :/

2010-12-06 @ 10:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0