en klump i magen

varje gång vi åker från norrland så vill jag flytta.
jag saknar det så oerhört.
norrland alltså.
familjen och vännerna.
gemenskapen som finns.
allt!

får en klump i magen.
men jag vet att Johannes inte skulle trivas.
att han skulle sakna sina vänner.
men det är ju DET jag gör.
för helt ärligt.
hur många riktiga vänner har man då?
ett fåtal.
de går ju att räkna på en hand iallfall.
och sen har man jobbarkompisarna som blivit
mer som vänner.


måste också säga att vår son är så himla go!
Vi åkte bil i 13 timmar i sträck och han började smågnälla när det var nån mil kvar.
helt otroligt! Men han har ju åkt bil långa sträckor sen han var liten :)

S - Jag älskar dig!
L - Mamma, jag älskar dig me!

Gud så glad man blir! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0