Så jävla förbannad!!!

Jag är så jävla förbannad!


Hämtade Loke på dagis. Tog upp med dagisfröken hur det ligger till.
När vi står där så säger Loke "**** bet mig i kinden".
Jag tänkte mest att han tänkte på en annan gång eftersom vi tog upp hans namn.
Men då säger fröken att "ja, han blev rätt ledsen förut men vet inte vad det gällde"
Tittar på Lokes kind.
Gissa vad?
Han har världens största bitmärke som det har gått hål på!
Ungjäveln har alltså bitit så hårt att det gått igenom skinnet.
Och dom har inte märkt något?!


Sa att dom får ju ta upp det med föräldrarna och komma med en lösning. 
För såhär tänker inte jag ha det.
"Vi har redan informerat föräldrarna och **** är ett bråkigt barn"
"Vi får kolla extra noga på Loke då"
NÄ DET ÄR INTE LOKE NI SKA KOLLA EFTER. DET ÄR ****!!!
Så jävla förbannad så det finns inte.
Vi ska tydligen prata om detta i "lugn och ro" på måndag.
Så får väl se vad som sägs då.

Jag har nog aldrig hatat en unge så mycket som denna ****-
Såg han idag och hade god lust att bita tillbaka...
ARRRRGH!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hade någon unge skadat philip på nått sätt så hade jag nog gjort bra mkt mer än bitit tillbaks. Både på ungen och föräldrarna, och kanske dagispersonalen också som inte haft bättre koll.

2010-12-03 @ 17:40:54
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Malin Johansson

Oj du det där såg inte bra ut... fasiken, måste ju gjort jätte ont! Förstår att du är upprörd! Håller med ditt sätt att tänka, det är inte Loke som ska kollas utan den andra pojken. Byta grupp kanske, få andra fröknar som har "mer koll" och som inte accepterar att sånt händer ibland. Hoppas att du får hjälp på måndag!!

2010-12-03 @ 17:44:22
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com
Postat av: Kajsa

så får det fan bara inte vara på ett dagis!!!! Dom har ju för helvete ansvar för att sånt inte ska kunna hända.... Defenitivt inte när det hänt flera gånger innan..... Jag hade nog inte kunnat hålla mig från att dra till ungen!!!

2010-12-03 @ 17:57:49
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Tina

Åh blir ju arg bara av att se det! Förstår verkligen att du blir arg och upprörd. Att dom inte kan hålla koll heller när det hänt fler ggr. :S

2010-12-04 @ 10:43:17
URL: http://aniit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0