En ny kamera

Nu har jag legat på latsidan allt för länge. Idag ska jag börja träna igen. Ska iallfall börja träna med mitt Wii igen, 20min om dagen. En bra mjukstart. Sen ska jag försöka dra ner på ciggaretterna så jag kan börja springa lite. Nu ska magen bort så jag får på mig min nya klänning! :)

Har faktiskt köpt en kompaktkamera idag. En liten Nikon. En röd skönhet.



Så jag håller tummarna att jag ska få den innan torsdag men jag drar ändå med mig systemkameran.

Men nu har jag shoppingstop. Har blivit mycket denna månad, men blir väl så när man får sin första lön. Men har faktiskt varit duktig och sparat iallfall 3 tusen. Så lite duktig är jag allt. Snart fyller min man 25år också. Så ska fixa en present åt han med. Hihi.


Kommentarer
Postat av: sofie <3

Är den kameran bra ? :)

2010-07-05 @ 19:01:27
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: kamilla

jätte fin blogg!

checka in min ? =)

2010-07-05 @ 21:09:31
URL: http://kamillawahidi.blogg.se/
Postat av: Kicki!

Du kan börja jogga med mig!:) jag började igår.

Kram

2010-07-07 @ 00:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0