Sjukling

Stackars min lilla älskling.
Jag tog över honom till vår säng inatt eftersom
jag var rädd att han skulle få feberkramper igen.
Blev inte så mycket sömn inatt heller.
Han hade uppemot 40 grader inatt.
Vi har nu gett han alvedon 3ggr i omgångar
men ändå håller febern i sig.

Jag kommer få världens sämsta lön nästa månad om det fortsätter såhär :/

Johannes är fortfarande inte bra heller.
Han hade ju också feber igår och han har varit sjuk sen måndag/tisdag.
Haft hög feber i omgångar, hostat blod, ont i halsen och en rejäl rethosta.
Jag har ju faktiskt klarat mig rätt bra hittils. *peppar peppar*
Hade ju bara feber en dag och sen lite små hostig.

Usch vilket tråkigt inlägg det blev.


Jag måste säga att jag är världens lyckligaste!!!
Antagligen får vi finbesök på fredag.
Då MÅSTE vi vara friska!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Sandra! Nu har jag läst ikapp lite sporadiskt här och vilken fin blogg! Supersöt Loke och vad duktig du är på att fota!! :)



Kul med Ullared också, har velat åka flera gånger men får aldrig med mig Fredrik. Kanske ska åka med en kompis istället! :)



Ser fram emot att se fler fynd!



Hoppas familjen kryar på sig! Själv har jag haft yrsel & frossa hela helgen, får se om jag kommer i morgon.



Kram Lisa

2011-02-06 @ 09:04:52
URL: http://www.lisabogren.se
Postat av: Elli Caramelli

Låter inge vidare att han hostat blod karln din :/

Läser man lite snabbt på 1177 så ska man kontakta läkare..



Hoppas du få hålla dig frisk och att dina grabbar blir frisk snart.. :)

2011-02-06 @ 11:59:15
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Magda

Har du provat ett ge loke ipren ist för alvedon? Alvedon biter inte på jullan när hon har feber men ipren tar ner den på en gång!!

2011-02-06 @ 12:40:28
Postat av: jessica w

prova nåt annat än alvedon..det biter iaf inte på liam när han har så hög feber..då får han ta panodil ist, lr som magda skrev ipren..

2011-02-06 @ 14:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0