Snart helg!

Denna jäkla snö!
Trodde på allvar att det var vår nu, men nej då!
Vi får vänta ett tag till.

Imorgon är det fredag. Gud så skönt!
Igår när jag skulle sova hade jag så ont i bäckenet så
jag vände och vred på mig i en evighet. Somnade inte förns 22.30 :(
Inte så jättekul när man ska kliva upp 04.45.
(inte nog med det så väckte Tratten mig 03.00)
Treeeevligt.

Undra vad man ska hitta på i helgen.
Ett IKEA besök skulle ju sitta fint men
min karl vill verkligen inte dit.
Så får väl ta någon annan under armen och åka
någon annan dag :)

Jag längtar ihjäl mig till påsk!!!!
Ska bli så mysigt att komma hem till Nyland igen!

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Tycker jag absolut :)

2011-03-10 @ 10:55:34
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hmm, undrar om det där fenomenet med IKEA och karlar är världsligt? Varje gång jag lyckats få med mig Per dit har han utbrustit mycket upprört att: -"Jag ska fan aldrig åka hit igen nån jävla gång mer!"

2011-03-10 @ 18:30:07
URL: http://annelie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0