Mardrömmar

Anna - ifall Johannes får ett jobb så kan jag inte "säga ifrån" mig platsen ifall Loke måste va där när jag är på BB.
Men funderar ändå på att säga måndag som sista dag. Orkar inte ha det såhär på mornarna/kvällarna längre.

För är ju inte bara på morgonen.
Kvällstid, innan läggedags börjar det.
"Imorgon ska jag inte på dagis va?"
Sen har han börjat drömma en jäkla massa mardrömmar.
Han vaknar på nätterna och är otröstlig.
Försöker prata med honom och fråga vad som hänt.
"Han slår mig.... MAAAMMAAA"
Försöker förklara att jag är där och att han drömmer.
Men han vet ju inte vad en dröm är.
Så funderar på att ta det snacket med honom.
Om han kommer förstå vet jag inte men...

Ikväll är det fredagsmys som råder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0