Vinst på triss!!!

Skrapade en trisslott idag.
Jag brister ut i ett
"Johannes, hihihihihi, vet du vaaaaad"
Johannes lyser upp som ett barn på julafton.
"Vi har vunnit 75x10!!!"
Johannes ser gött besviken ut.
Han blev besviken över min "ynka" vinst.
Han trodde att jag vunnit 10.000 eller mer
med tanke på min reaktion. Hahaha.

Idag käkade vi på O'learys.
Vi tänkte passa på nu innan bebis kommer.

Och imorgon är det utvecklingssamtal på Lokes
dagis. DET ska bli intressant.....
Han har ju faktiskt gått där sen oktober 2009
och detta är vårt första samtal....

Kommentarer
Postat av: nalle333

Hahaha!

Jag kan föreställa mig hela händelsen. fniss fniss

Congrats till vinsten :)

2011-05-07 @ 17:52:39
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0