Jag börjar snart grina!

Jag börjar snart grina, så trött är jag. Det kanske man blir utan 2år utan en hel natts sömn? Har nog fått sova 8 timmar i sträck kanske 5 ggr på två år. Måttet börjar bli rågat känner jag. Vi får börja med att Loke får sova i eget rum snart, men mina föräldrar kommer ju hit om någon vecka och då är det samma sak igen, då måste han ju sova i vårt sovrum och vi får börja om från början.

Grymt stressad är jag också, idag ska jag hinna städa, duscha, fixa hår och smink och kläder, gå på bolaget och äta! Då har jag en man som ligger med migrän och en skrikande unge. Fan va härligt!

Vi har redan hunnit vara ute i över en timme, tänkte att Loke skulle göra av med lite energi utomhus och bli lite lugnare när vi kommer in. Inte då, han är på högvarv dygnet runt!

Han ska snart sova så då ska jag passa på att duscha, sen får vi väl se hur dagen kommer se ut. Men en sak är säker, den kommer sluta på Sandras fest iallafall.

Kommentarer
Postat av: Larissa Oikari

Fortsätt kämpa och ge inte upp, det kommer bli bättre. Jag skickar en STOR kram till dig och tänk på hur roligt du kommer ha det ikväll.

2010-04-24 @ 10:56:31
URL: http://oikari.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Wiii, det kommer bli en helt underbar kväll kan ja lova! Och sprit botar allt trötthet vettu ;-) Inte ska du vara ledsen nu lilla gumman, ja ska trycka i dig en massa gott här i skogen och så kommer du sedan leva lycklig i alla dina dagar ;-)

2010-04-24 @ 15:56:15
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0