Dags för träning igen!

Ja, nu jävlar! Jag och Andrea ska köpa maxkort på älvhögsborg. Då ingår tillgång till gym, bad, gruppträning och vattenträning. Blir perfekt. Då ska jag träna gym på morgonen när jag jobbar eftermiddag och när jag jobbar förmiddag blir det vattenträning på kvällen. Perfekt! :)

Ska införskaffa träningskläder också. Hittat några som jag gillar skarpt. Dock är det rätt dyrt!


499kr.


499kr.

Dock funderar jag på att väna med träningskläderna tills november då jag får 1000kr i månaden av jobbet till sport och fritid. Men kan man vänta så länge?

Men nu är jag taggad! Hoppas att känslan håller i sig. Nu är det inte så mycket vikt kvar att gå ner. Några kilon, det jag vill uppnå nu är att bygga muskler och hålla mig i trim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0