Klockjävel!

Tro ni inte på fan att jag försov mig imorse? Jag har ju världens morgonrutin.
Kliva upp
Sätta på kaffe
Käka frukost och läsa tidningen
Klä på mig
Ut & ta en kopp + pinne
Sminka mig

Denna rutin tar ju ungefär 1,5 timme så brukar kliva upp i god tid. Men igår kväll serru, då bestämde jag mig för att ändra ringsignal på mitt alarm för att det är ju så himla högt så man undrar om man väcker hela grannskapet. Men det slutade ju med att jag inte vaknade när fanskapet ringde. Så 10min innan jag ska åka vaknade jag i ren panik! Slängde på mig kläderna (som tur va hade jag lagt fram dom dagen innan, annars kan jag nog spendera 15min bara på att välja kläder), borstade tänderna och håret och sen UT! Tror ni hela min dag va förstörd? Ingen frukost, inget morgonkaffe. BLÄ!

Kommentarer
Postat av: nalle333

Urs! Jobbigt att försova sig..

2010-08-12 @ 09:58:02
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0