Motivation på burk, någon?

Gud så smärtfritt läggningen gick idag. Vi läste några sagor, jag sa godnatt (han protesterade såklart), sprang ut engång och sen var det bra. Nu är det alldeles tyst. Om man räknar med tandborstningen och sagoläsandet så tog läggningen 20min. Perfekt! :)


Jag skulle så gärna vilja börja träna, gå på gym! Men jag har verkligen ingen ork. Efter jobb blir det direkt hem & laga mat och äta. Efter det är man ju hur trött som helst! Men jag MÅSTE ta tag i det. Ingen som har motivation på burk?


Någon frågade för ett tag sen vad jag jobbar med, just nu läser vi böcker och nu är det....



... man känner ju direkt att motivationen slår en i ansiktet ....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar du med att läsa böcker?! Hehe eller vad går jobbet ut på egentligen? :)

2010-08-03 @ 07:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0