F*ck

Fick hem min klänning idag och tro ni inte på f*n att den är för liten? Tänkte inte alls på att det var USA storlekar och beställde hem en large. Men fattas inte mycket, kanske 0,5cm under bysten. Så nu har man nått att sträva efter iallfall. För den var rikigt snygg! :)

Men men, det andra som kom i paketet passade iallafall! :) Kanske ska ha mina nya kläder imorgon på jobbet.
Om en vecka får jag träffa min familj igen <3

Har iallfall börjat med situps innan jag går och lägger mig. Vet inte om det kommer ge något resultat men känns ju bättre att göra någonting än ingenting iallafall. Sen går det ju så himla snabbt också. Började smått med 30st. Så ska öka med 10st varje dag. Så får väl se hur långt jag kommer. Ska iallfall göra 100st varje dag i en månad och se om det ger något resultat. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0