Hur göra sen?

Var rätt ensam i elljusspåret denna lördagkväll. Joggade/promenerade 2,5 km på 15min. Vet inte om det är bra eller dåligt, har ju bara mig själv att tävla mot. Så var rätt nöjd faktiskt. Måste bara fixa min mp3, inte så jättekul att springa utan musik kan jag säga.

Mätte & vägde mig i fredags. Står still på mina 76,5-77 kilo. Har gjort det i typ 1,5 månad nu. Så om jag vill gå ner mer måste jag öka tempot tror jag. Har iallafall förlorat ytterligare en cm, men det är på en månad. Rätt lång tid. Men har väl nått "kulmen" nu så att säga.

Mitt simkort är ju snart slut med, så i mitten på maj blir det ingen mer vattengympa. Hur ska jag göra då tro? Springa nångång i veckan och gå upp till svärföräldrarna och låna deras gym kanske?

Kommentarer
Postat av: sofia

det låter som du har en bra tid, det är ju 30 min 5km så.. försök ta rundan 2ggr, och när de gäller mp3 köp en billig skitmp3 mer behöver man inte, gärna en som man laddar i datorn för det är bättre batterier på den, tycker helt klart du skall låna deras gym, eller ladda hem träningsvideor, man behöver inte betala MASSOR på gym/simning osv. du har ju gjort det stora jobbet själv..

2010-05-02 @ 07:16:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0