Min artiga pojke

Loke har ju lite problem med tempramentet.
Intalar mig själv att det är någon fas han går igenom.
Att han blir så arg att han inte riktigt vet vad han ska ta sig till.
Så stolar flyger, bilar flyger och han blir ursinnig.

Men iallfall.
När han är på sitt vanliga humör så
är han så himla söt.
Han säger "ja, tack", "nej, tack" och
"kan jag be att få". Så hiimla artig är han.
Å va jag känner mig som en lyckad mamma då :)
Hihi.

Förövrigt så var grannflickan hemma hos oss idag.
De bråkar som syskon och blir sams på engång.
Kramas och gullas.
Så söta så.
Blev lite pannkaka till lunch också, men som väntat
åt Loke enbart glass nästan och blev såklart
skitsur när Ella ville äta upp och inte leka med han.
Haha. Säger då de.



Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi kul när det händer något ju =)

Jo min mage tycker jag har exploderat ut. Några veckor tidigare än med Melvin men det säger dom ju att man kan göra med andra barnet =)



Åh va mysigt med mvc besök =) Jag ska dit den 4e =) Hoppas hjärtljuden kommer in riktigt då för sist pendlade det mellan 120-160. Haha!! =)

2011-02-15 @ 17:22:29
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Korina

Jag har faktiskt på känn att det kan bli en pojke till. Men jag kan ändra mig! Behöver mer magbilder :D

2011-02-15 @ 17:33:57
URL: http://kitdeluca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0