Fan, jag vill ju inte!

Som vissa av er vet så ska jag opereras inom 2 månader pga cellförändringar.
De ringde idag, från gyn.
De hade en avbokad tid på fredag.
Men tackade nej.
Jag vill egentligen inte.
Men måste.
Bläää.
Jag vill inte bli sövd.
Mår så otroligt illa.
Ska vara "sjukskriven" en vecka efter.
Hur ska man som mamma, bli sjukskriven?

De ska alltså via laser ta bort de delarna på
livmodertappen som har cellförändringar.

Iiih.
LASER...
DÄR NERE...

Jag dör hellre (nä det gör jag ju såklart inte men...)
Nä, det får allt vänta.
Fan.
Jag vill ju inte....

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fuck liiider med dig! (Jag grinar bara av tanken av att sitta i freakin gynstolen, mespropp=jag)

Men gör det så fort du kan så att det dels blir gjort och dels om det nu (MOT FÖRMODAN) skulle vara ngt, att det blir borttaget så fort som möjligt, så att inget hinner sprida sig!

2011-11-23 @ 09:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0