Dubbel lycka!

Idag hjälpte jag Andrea i lägenheten. Plötsligt ringer mobilen, skyddat nummer. Den på andra sidan pratar väldigt fort men hörde tillslut att hon sa att de läst mitt CV på AMS hemsida och frågade om jag ville komma på en intervju. JAAA! Haha, tackar ja och jag vet inte ens vad det är för ett jobb. Men på måndag ska jag på YTTERLIGARE en intervju. 

Sen kissade Loke på pottan igen. Duktiga killen. Han var såå stolt!

Nu kommer snart Andrea hit, vi ska laga tacos och kolla på några filmer som vi fixat :) Mys.


Så på måndag får ni hålla tummar och tår för mig! Jag är SÅ nervös.

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Lycka till =)

2010-04-30 @ 22:11:36
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0