Storleksminskning

Jag är så lycklig när jag shoppar nu för tiden. Var säkert lycklig när jag shoppade för ett år sedan också men nu när det extra roligt. Förut har jag fått kolla efter L och XL storlekar, de finns ofta inte och ibland har jag haft sån stor storlek att det inte ens funnits i sortimentet. Då blir man ju inte annat än deprimerad. Men för några dagar sedan provade jag kläder. Strl M hade jag i tröjor och strl 40 på ett par byxor! Nu blir det helt plötsligt mycket roligare att shoppa!!! Att ha gått från XL till M och 44/46 till 40 är helt otroligt! Har verkligen börjat trivas mycket mer i min kropp och som ni ser så testade jag min "bröllopsklänning" idag. Har inte testat den sen i somras. Den sitter ju mycket bättre på mig nu, än den gjorde då. FAN VA FÖRBANNAD JAG BLI PÅ ATT BLOGG.SE INTE FUNGERAR SOM DET SKA!!!

Kommentarer
Postat av: Boström

Hot Mama! ;)

2010-04-14 @ 11:10:43
URL: http://lindacaroline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0