Feberfrossa!!!

Fy fan för gårdagen. Hade ju lite feber igår men drog på jobbet ändå. Efter jobbet drog jag direkt till tatueringsstudion. Jag har nog aldrig känt sån smärta förut, fy fan. Hade även nervryckningar hela tiden så jag låg på hel spänn och trodde att det skulle bli fel. Men efter 3,5 timme var jag klar. Hade feberfrossa så det skrek om det. Stog utanför och väntade på Johannes och de 15 minutrarna var nog de längsta i hela mitt liv. Jag skakade så att jag inte kunde gå, de som gick förbi trodde nog att jag var en pundare. Satt mig sen i bilen och skakade fortfarande, skakade så mycket att det gjorde ont i käken. Tog tempen, 39 grader. Jag var helt utslagen.

Vaknade imorse och mådde prima så jag drog till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0