Info om mitt objektiv


Objektivet jag har (förutom mitt 18-55) är ett Tamron 70-300. Köpte detta på Expert för endast 1700kr! Ett väldigt prisvärt objektiv faktiskt. Det är perfekt att ha om man vill ta närbilder på tex insekter eftersom man inte behöver gå så nära utan sitta några meter ifrån. Dock är det inte så bra att ha när man ska fota i folkmassor eftersom man måste gå långt ifrån det man ska fota och då kan andra människor förstöra bilderna. 

Finns ett annat objektiv som är ett Tamron 18-270. Dock är ju dom dyrare, 4700kr! Så vill man ha ett prisvärt objektiv kan man köpa det som jag köpte.

Kommentarer
Postat av: Larissa Oikari

Tack för info

2010-08-01 @ 13:36:06
URL: http://oikari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0