Vårdcentralen

Jag var till vårdcentralen idag på drop in-  Även fast jag var där först så fick jag vänta i 1,5 timme!!! Men det var värt all väntan. Mina knä problem beror på att jag är överelastisk (heter det så?), kan iallafall böja dom åt fel håll. Sen gick jag tydligen konstigt också, så nu ska jag vänta på en remiss till NÄL. Hon tyckte även att jag ska börja gå på gym för att jobba upp mina benmuskler. Så det blir det!

Nu har vi snart middag på jobbet. Guuuud så hungrig jag är!

Har även fått en massa uppgifter på jobbet så känner mig riktigt speciell måste jag säga! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Int överelastisk utan överrörlig :) har samma problem, dock lider jag inte längre av min överrörlighet tack o lov!

2010-08-17 @ 19:43:38
URL: http://li0s.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0