Ingen bra dag...

Att jag aldrig lär mig.
Att titta på filmer där mamma blir alkis, slår sina barn och barnen minns detta även fast de är så små.
Titta på serier där de grinar i 1,5 timme.
Det gör inte saker bättre.


Jag har verkligen märkt hur lätt jag har för att grina när jag är gravid.
För minsta lilla.
Att lämna Loke på dagis, grina.
Se på film, grina.
Prata med Johannes i telefon och veta att jag inte får träffa hans förns lördag morgon, GRINA!
Veta att efter jul kommer jag nog inte träffa mina föräldrar på 4-5 månader, GRINA!

Jag vill bara lägga mig under täcket och grina!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag grinade också för allt som gravid. Inte riktigt allt men mycket iaf. Men sen jag fick barn är jag ännu mer känslig. Konstigt det där :)

2010-12-06 @ 13:16:15
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Andrea

ibland behöver man grina lite :) det är bra!

2010-12-06 @ 17:49:29
Postat av: nalle333

Visst är grav-hormonerna alldeles underbara?! ironi

2010-12-06 @ 19:51:32
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0