känner mig som världens sämsta mamma...

Måste bara börja med att skriva att det som hände i Sthlm i helgen är helt sjukt.
Är inte något jag trott skulle hända i lilla Sverige på bra många år.
Man blir rädd. Det blir man!


Imorgon är det lucia på Loke's dagis
och jag känner mig som världens sämsta
mamma som inte kan åka och kolla.


Jag och Johannes har kommit överens om
den perfeka julklappen också.
Vi ska köpa något till oss båda, tillsammans.
Blir antagligen någon fräck möbel.
Iallafall om jag får bestämma! :)


I veckan blir det förmiddagsvecka.
Bio med Therese imorgon också, The social network!

Kommentarer
Postat av: karin

En som inte hänger med. vad har hänt i storstan??svara i bloggen så ja ser att du svarat tack :P

2010-12-12 @ 23:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0